Kalkulator deficytu kalorycznego

Oblicz swój deficyt kaloryczny przy użyciu kalkulatora i dowiedz się ile kalorii powinieneś jeść, żeby schudnąć.





?

kcal

Co to jest deficyt kaloryczny?

Deficyt kaloryczny (energetyczny) to stan, w który organizm spala więcej kalorii, niż przyjmuje zachowując tak zwany ujemny bilans energetyczny.

Utrzymując deficyt kaloryczny masz 100% pewności, że Twoja waga będzie spadać.

Kiedy konsekwentnie spożywasz więcej kalorii niż potrzebuje Twój organizm, dodatkowe kalorie są przechowywane w postaci tłuszczu.

Jak więc pozbyć się zbędnego tłuszczu i schudnąćMusisz utrzymać deficyt kaloryczny.


Jak to działa?

Na deficycie kalorii, Twoje ciało pozyskuję energię (paliwo) ze zgromadzonego w organizmie tłuszczu. Jest to właśnie ten tłuszcz, który nosisz na biodrach lub udach, w brzuchu i na całym ciele.

Zmagazynowany tłuszcz to zmagazynowana energia. Twoje ciało może go używać do poruszania się, zamiast zużywać energię z pożywienia. Kiedy twoje ciało spala tłuszcz na energię, tracisz na wadze.

Aby sprawdzić swoje dzienne zapotrzebowanie kaloryczne, skorzystaj z Naszego kalkulatora deficytu kalorycznego, który znajdziesz na górze strony.


Jak tworzyć deficyt kaloryczny?

Nie musisz się głodzić modną dietą czy katować tylko sokami i koktajlami na odchudzanie. W rzeczywistości istnieją trzy zdrowe sposoby na stworzenie deficytu kalorycznego w celu utraty wagi.​

Jedz mniej jedzenia

Jeśli zmniejszysz wielkość porcji, ograniczysz podjadanie i wybierzesz produkty o niższej kaloryczności w porze posiłków, będziesz spożywać mniej kalorii każdego dnia. Jeśli wystarczająco zmniejszysz spożycie kalorii, utrzymasz ujemny bilans kaloryczny i schudniesz.

Bądź aktywny

Liczba kalorii, których organizm potrzebuje każdego dnia, zależy od poziomu Twojej aktywności. Obejmuje to ćwiczenia, które wykonujesz codziennie, a także ruch fizyczny bez ćwiczeń. Jeśli zwiększysz liczbę kalorii, których potrzebuje Twój organizm, ale nadal będziesz spożywać tę samą liczbę kalorii z pożywienia, osiągniesz deficyt kaloryczny.

Połącz dietę i ćwiczenia

Większość skutecznych dietetyków łączy dietę i ćwiczenia, aby schudnąć. Oznacza to, że mogą jeść 250 kalorii mniej każdego dnia, a następnie udać się na 60 minut energicznego spaceru spalić dodatkowe 250 kalorii. Deficyt kalorii wyniósłby 500 kalorii.

Jeśli stworzyłbyś podobny plan na każdy dzień, osiągnąłbyś deficyt 3500 kalorii w skali tygodnia co z pewnością zapewniłoby świetne efekty odchudzające.


najlepsze tabletki na odchudzanie - ranking

Pomocne artykuły

Produkty, które przyśpieszają metabolizm · Dlaczego nie mogę schudnąć · Najlepsze tabletki na odchudzanie


Popularne produkty

Nutrigo Lab Burner · Keto Actives · Piperinox · Cappuccino MCT · SlimPerfect · FatFix